Wednesday, May 25, 2011

Asian Festival of Children's Content (AFCC) Singapore

Hari ini hingga sabtu saya berada diSingapura menghadiri AFCC. Ini kali ketiga saya diundang kesini. Setiap kali hadir ada saja sesuatu yang menarik. Tahun lalu buku saya dilancarkan disini. tahun ini pula diberi peluang jadi juri untuk pertandingan buku kanak-kanak ( Hedwig Anuar Children's Book Award 2011) dan mengendalikan bengkel menghasilkan buku berillustrasi dalam bahasa melayu. Disamping itu juga ada pelancaran buku saya dan buku buku terbitan agensi saya. Banyak pekara yang nak dilakukan disini diantara pertemuan dengan Ferina ( pegawai dari Elephant Parade) dan puan Nor Hayati dari majlis buku Kebangsaan Malaysia.
Apa apa pun saya gembira bila berada disini.
..... http://www.afcc.com.sg/

No comments:

Monolith Garden Oslo

Monolith Garden Oslo
sejok/// minus 10

elephantoidea

elephantoidea

Followers